tirsdag den 19. juli 2011

Give away på Cautius.dk

I min daglige tur rundt på mine hjemmesider (der stadig ikke er kommet rigtig i gang efter Jyllandsturen), faldt jeg over denne give away:
Give awayen bliver afholdt på Cautius, hvor Foxysmykker.dk Har været så flinke at sponsorere de to halskæder til to forskellige vindere :-). Og dem der kender mig ved, at jeg er heeeelt syg med ugler, så det var da et must at prøve lykken med ;-).
Cautius.dk er den blog jeg har fulgt med på længst (flere år), og jeg nyder det! Det er spændende, at kunne følge med i et andet menneskes liv på den måde ;-). Tag et smut ind og se på Cautius, der er masser at se på, og så er Katja forøvrigt en formidabel amatørfotograf ;-)

4 kommentarer:

  1. Det er ok, nu har jeg set indlægget med det samme. :) Du skal bare ændre linket ude i menuen til også at gå direkte til give awayen, ligesom det gør her i indlægget. :)

    SvarSlet
  2. Haha - Den var også virkelig god! Føtex havde tilbud og tænker lidt at jeg nok burde købe et par mere i dag, når jeg alligevel skal ned og hente ærter. :p

    SvarSlet
  3. Nej, jeg er også vildt imponeret over hendes evner! Det er jo en total forvandling og hun ligner virkelig... Normalt synes jeg godt man kan se forskel ret tydeligt, men passerede jeg hende på gaden, og så kun ansigtet, tror jeg nu godt at hun ville kunne snyde mig. :p

    SvarSlet
  4. Haha, nej det er rigtigt. Jeg mener nu også normalt, at lidt er godt. Meget er For meget. Man skal gerne være til at genkende uden makeup også synes jeg. Det skal være pynt, ikke en total forandring hvis man forsøger at score fyren. :s

    SvarSlet