tirsdag den 2. august 2011

Det nye kort :-)

For snart en uge siden, lovede jeg jer et kort til ;-). Tiden er fløjet afsted herhjemme, og jeg har absolut ikke haft ro nok i kroppen, til at blogge :-(.Jeg har fået lidt nye varer, der er blevet prøvet lidt af, og jeg har lavet mit første LO i næsten 6 måneder! Det var pragtfult, skønt og dejligt, også at være igang med det igen, men det lader til, at jeg bare ikke har brugt min sommerferie fornuftigt, omkring mine hobbies :-(. Det har jo været den frygtede 30 juli, og jeg har fået svar fra mit uddannelsessted :-). På hjemmesiden, da jeg undersøgte alt det med uddannelse, stod der at uddannelsen startede op i september. Det har jeg planlagt alt min tid efter, men næ nej! Jeg skal da allerede starte om under 14 dage! Det bliver rart at komme igang igen, og det betyder også, at jeg kan få SU alelrede fra august måned, men jeg kommer altså til at "mangle" 14 dage! Min stress har langtfra lagt sig, og det kan jeg godt være lidt nervøs for... Men må prøve så godt jeg kan, at komme igang fra starten, og samtidig huske på, at det IKKE er forkert, at smide det hele til side og SLAPPE AF! Man skal så også bare lade være med at tænke på det, naturligvis... Men 2 år mere, hvor jeg ikke har tid til at gå i bad,det orker jeg altså ikke... Badet har jeg altid nået, men så var der lektier, der ikke blev lavet, som jeg så kan blive irriteret over jeg ikke når...
Nå, men som i nok allerede har gættet, er jeg kommet ind på uddannelsen, og om 3½ år er jeg tegnsprogstolk :-D! Jeg glæder mig vanvittig meget, til at lære noget nyt :-).
Men her har vi kortet :-)
Kortet blev faktisk lavet til en udfordring, men jeg har været for langsom, så det komme rikke til at deltage :-(. Tilgengæld fik jeg jo lavet et kort, som jeg er lidt glad for. Det er, næsten som sædvanlig papirrester der er brugt. De har alle fået en gang med noget distressink i kanterne, blomsterne har fået lidt glimmer på bladene, og de små perler er lavet glossy accents og alcohol ink. "Miss you" er skrevet med smooch, som jeg har en tendens til at glemme, selvom jeg eeeelsker det :-).
Et lille nærbillede af teksten, hvor man også kan se perlerne lavet af liquid pearls:-).
Stemplet hedder "Silvia", og er indkøbt i Stempelbar, men er usikker på, om hvor hvidt det var deres eget mærke. Det er farvelagt med en blanding af H2O og akvarelfarveblyanter.

Jeg takker for alle søde kommentarer :-)

3 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort!!
    Og tillykke med at du er kommet ind! - Det lyder som en spændende uddannelse!

    SvarSlet
  2. Hej hvor er det et sødt kort, me like.

    Mvh Anja

    SvarSlet