torsdag den 11. august 2011

En lille update :-)

Uuuuha... Så er det snart, jeg starter på min uddannelse! Jeg bliver mere og mere nervøs, men så sandelig da også spændt, og selvom jeg godt kunne have brugt et par ugers ferie mere, så bliver det rart at komme igang. Så bliver det måske også lidt lettere, at få en nogenlunde normal døgnrytme. Jeg kan absolut ikke falde i søvn om aftenen, hvilket så betyder, jeg ikke kan komme op om morgen... en ond cirkel, der kan være svær at bryde, især når ma pga kronisk sygdom lider af konstant træthed i forvejen. Bedre bliver det jo ikke af, at man absolut ingen ro har i kroppen, så man kan komme ordentligt igang med alt det man gerne ville. Er endelig (for nogle uger siden faktisk) gået igang med mit minialbum, hvor der skal være billeder fra min sidste eksamensdag, hvor huen kom på. Jeg skal bare have printet et billede ud på ganske almindelig papir, men glemmer det hver gang, computeren er tændt, så kan ikke komme videre. Og alt sammen kun fordi jeg tænker, at jeg da skal have forsiden helt færdig, inden jeg begynder på de almindelige sider...
Ellers arbejder jeg lige for tiden på en hjemmeside jeg for snart et år siden, oprettede sammen med min mor. Desværre kom vi ikke rigtig videre, da der skete for meget både her og der :-(. Vi har nu aftalt, at prøve igen, og håber så, vi kan få den op at køre :-). Det er en side om pixelgrafik, og har i dag prøvet at installere Wordpress, og oprette et par sidder der på. Det fungerer også fint -næsten. Kan ikke få så meget på, som jeg gerne ville, og det irriterer mig en smule, at man ikke kan lave undermenuer (det kan man sikkert godt, men kan ikke finde ud af det), eller lave flere indlæg på en side der ikke er selve forsiden/bloggen (se sidste parantes ;-)). Umiddelbart virker det jo smart, og det virker nemt, men det skal bare klinge. Det ville nemlig være lettere, hvis min mor også selv kunne uploade det der skal uploades fra hende af, og da hun ikke kan html, så virker det oplagt, da det er sideinddelt. Men for at få siden op at køre, er der jo rigtig mange forberedelser, så vi må tage den stille og roligt... Desværre. For når jeg vil noget, så skal det være med det samme, og jeg giver ikke op, før det er lykkedes, så laver jeg intet andet. Måske det er derfor, jeg bliver så let stresset?
Måske, jeg skulle begynde at gøre klar til den snarlige studiestart, få ryddet op på computeren, i tasken, tjekke penalhus (måske man skulle have et par penolpenne i til noget zentangle, når det kribler for meget i fingrene hvis man koncentrerer sig for meget?), gøre mapper klar, lægge musik på mp3-afspilleren, gøre sider klar i min junk bog, som skal fungere som kalender, købe nyt penalhus, fordi jeg mens jeg gør alt det andet klar beslutter mig for, at jeg tager mine penolpenne med i skole, og der ikke er plads til dem i mit nuværende penalhus.
Lidt af et brokkeindlæg, I know. Mit hoved er en stor sump af forvirrende tanker, som flagrer rundt i mellem hinanden, haha.
Jeg kunne jo også bare, sætte mig til at spille som jeg plejer, når jeg ingen ro i kroppen har? Nej! Nu må jeg vidst være lidt ansvarlig, og komme videre. Har også et par indlæg der skal gøres klar til en anden blogdag ;-).
Ja... Ikke mere ævl fra mig. Lover! På Ære! Skal nok stoppe nu! Eller... Lige en sidste ting (Ama'r!), hvem havde dog troet, at blogning kunne fungerer som en slags terapi for slaphed, dovenskab, forvirrethed og stress? Eller også havde jeg bare abstinenser af at have været væk fra bloggen så længe :-D.
Kan i holde jer muntre i Blogland?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar