mandag den 18. april 2011

Bogmærker.

Jeg var træt af, aldrig at kunne finde, eller ikke havde nok bogmærker. Derfor besluttede jeg mig for,a t lave mine egne. Disse første fire var kun et forsøg, men teknikken skal helt sikkert prøves af igen, og finpudses lidt.
De to af dem, stemplede jeg med et vidunderligt blomsterstempel fra Prima på forsiden. På bagsiden stemplede jeg sommerfuglen med Flower scroll fra Inkadininkado, jeg brugte distressink i lilla og lyserød. Blomsterne er malet med Copics.
Det der doodle et var jeg slet ikke tilfreds med, men det kan stadig bruges.
Det sidste med ternene lavede jeg ved at tegne ternene om med Smooch i tre forskellige farver. Inden i ternene malede jeg med akvarelfarveblyanterne, og blandede derefter vand ved, så det fik den rigtige effekt.
Her er et billede af dem vra den anden side:
Synes selv det blev et meget godt første forsøg :-).


Og så har jeg ellers knoklet igår, for at være med i to udfordringer :-). Det er laaaang tid siden, jeg har lavet to kort på en dag ;-). Nu håber jeg ellers, at jeg ikke er for sent på den, men billederne kommer senere, i hver deres indlæg ;-).

1 kommentar:

  1. rigtig god ide med sådan nogle bogmærker ! og de er rigtige søde..

    SvarSlet