fredag den 15. april 2011

Ja ja... Så hoppede jeg også med på vognen :-)

Så hoppede jeg også med på vognen i blogverdenen :-). Jeg har haft hjemmeside i et par år, men kunne godt tænke mig at deltage i nogle udfordringer og sådan, og der er det lettes med en blog, har jeg på fornemmelsen, så her er jeg :-).
Det er pt. ikke meget tid, jeg har til at scrappe og lave kort desværre. Eksaminerne nærmer sig, og fritid er stort set næsten lig nul. Meeen sommerferien nærmer sig med hastige skridt (og dermed også en super fin hvid hue med et blåt bånd :-D (Whoo hoo! Flere billeder at scrappe af :-D!)). Så forhåbentlig går der ikke så lang tid, før i får lidt at se fra mig af. Nye projekter kommer herover, men også på min hjemmeside, som jeg ikke vil skille mig af med. Der er der nemlig også andet end hobby ;-).
Om det kun er om hobby der kommer til at ligge herinde, er jeg endnu ikke klar over. Det kan også være, jeg beslutter mig for at fortælle lidt om hverdagen -måske :-P.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar