torsdag den 21. april 2011

Leg med modelling paste :-)

De sidste par dage, har jeg brugt på at lave et minealbum, hvor jeg ville prøve,a t lege med modelling paste. Jeg skulle så bruge noget paste, der var farvet grøn, men der blev for meget tilbage. Så hvad gør man så? Man finder et lille lærred (tror det er 10x10), og bruger det derpå ;-).
Ude over den grønne paste, har det fået en masse Glimmermist i forskellige farver, og en smule bladguld.
Jeg er temmelig glad for resultatet, da det var første gang jeg prøvede både modelling pastse og bladguld - og en masse glimmermist sammen på èn gang :-)!.
Fed effekt! Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg prøver det :-)!
I går fik jeg lavet det papmache, der skal være på mit billedkunstprojekt. Glæder mig til, at det bliver færdigt, så man også kan se resultatet rigtigt. Blyantstregerne på lærredet er èn ting, men når først der også bliver maling, får det et helt andet udtryk, forhåbentlig. Man har jo gerne billedet inde i hovedet, nu håber jeg bare, at jeg også kan få det ud derfra ;-).
Nå, ja:-), så mangler jeg vel også at fortælle, at det minialbum jeg har arbejdet på, i de sidste par dage er færdigt :-). Men mangler stadig at tage billeder. De bliver taget i dag, mens det er lyst, men jeg ved ikke, om jeg når at lægge det online i dag, eller om det bliver til et indlæg i morgen. Må vidst nok snart indse, at jeg stadig er studerende, og koncentrere mig lidt om lektierne :-(. Man kunne jo altid glemme eksamensopgaven, og tage sig af billedkunstprojektet i stedet? Det skal jeg trods alt også bruge til eksamen :-D.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar