søndag den 17. april 2011

Fagre nye blogverden :-)

Efter kun et par dage med min nye blog, griber jeg mig selv i, at planlægge nye blogindlæg. Jeg har her til formiddag surfet rundt på forskellige blogs med udfordringer, og er også blevet "follower" af et par stykker. Det er da lidt smart ;-).
Så selvom eksaminerne nærmer sig med hastige skridt, vil jeg nu tage i hvert fald en halv kreativ dag, og se om jeg kan nå at være med i et par udfordringer ;-). Det er jo dejligt afstressende, at sidde og være kreativ, så er sikker på, det vil hjælpe lidt på min stress.
I går var vi nede og besøge mine forældre, da min mor er så kongelig, at hun dele fødselsdag med vores Dronning. Det var en hyggelig dag, men der gik altså et eller andet galt... JEG TOG INGEN BILLEDER!!! Hvad sker der lige for en scrapper, når der glemmes at tage billeder? Kameraet lå fint fremme ved siden af mig, men det var ligesom om, at tidspunktet bare ikke bød sig...
Nå.. Manden har bestilt smoothies (af frosne jordbær og banan, lavet med vanilie youghurt), så måske jeg skulle komme i gang, så jeg også kan være kreativ?
Om ikke andet, har jeg et lille indlæg klar, når billeder fra kameraet er lagt ind, af nogle bogmærker jeg lavede den anden dag. Men mere om det en anden gang ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar