fredag den 22. april 2011

Minialbum med modelling paste :-)

Grunden til,at jeg lavede dette minialbum, var at jeg ville prøve modelling paste ordentligt af. Det fik jeg jo så også gjort, og jeg fik jo også et lille maleri ud af det. Bogen er lavet til links, og det var faktisk meningen, men kæreste skulle have det, men han kan ikke lide det :-(. "Siger du det er for pussenusset?!" Bare fordi, der er blonder på:-p! Albummet er virkelig tykt. Jeg har skrevet målene ned, men der skal lige rettes lidt på dem, så det er lidt lettere at lukke. Det vil gå op, hvis der ikke er noget der holder det sammen, derfor, har jeg sat to brads på forsiden, en i hver side. Jeg viklede noget Scrappers' Floss om, som så går over bagsiden:
Scrappers' Flossen går så tilbage til forsiden, hvor jeg vikler det omkring den anden brad. Ingen knuder, kun vikkling ;-) :-).

Et nærbillede af pynten på forsiden. Består af blomster, halvperler, Scrappers Floss, blonderest, og Glimmermist en masse. Kanterne er ligeledes sværtet med Distres ink. Bogstaverne er embosset med Distress Embossing på brunt karton, kanterne tegnede jeg op, med en sort pen.


Hvad man ser, når man åbner. Ved egentlig ikke, hvad det er for noget, der sidder inde i cirklen, men den sidder der :-p. Den første udvendige lomme, er af brunt karton (ligesom de andre lommer), ved hjælp af en doily, fik den lidt modelling paste, og en masse Glimmermist, og Distress Ink i kanterne.
Nærbilled af den første side.
Nogle af de udvendige lommer, er lavet af ren blonde, der fik Glimmermist. De andre fik bare Paste og Glimmermist.


Albummet er lavet af sammenlagte kuverter, hvilket betyder, at der skulle laves MANGE tags :-D! Dejlig meget "gemmeplads"! Alle tags fik en omgang Distress ink i to farver, en nitte og bånd, så de var til at få op. De "indvendige" tags fik derudover, også en omgang Glimmermist i toppen.
Alt det  papir jeg brugte, var rester, det er rart, at få ryddet lidt op ;-).
Mit billedkunst projekt går fremad med laaaangsomme skridt. Der er meget der skal males på lærredet, og af en eller anden grund, grundede man det ikke, inden man tegnede op :-(. Så farven dækker ikke så godt :-(, og der skal mange lag til. Det kan også være, jeg ikke bruger de rigtige pensler, men må leve med det man har :-). So far bliver det, som jeg ønskede, selvom det mangler lidt det "prof" udseende :-p.

4 kommentarer:

  1. Fint album! Mange flotte flotte detaljer og fint sammensat.
    Det er nemlig skønt at få ryddet ud i sine rester :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fedt det er så anderledes.. og bestemt ikke tøset!!
    Har også selv haft brugt kuverter, det giver nemlig mange lommer, det lækkert :)

    SvarSlet
  3. Du har da lige givet mig en ide til det næste album ;) Har nemlig oss købt paste, men ikke rigtig vidst hvad jeg skulle bruge det til - Du kom så lige med svaret.

    Syns virkelig det er godt gået, og man kan ikke se, at det er første gang!

    SvarSlet
  4. Det er da rigtig flot, har du ikke været på modelerings kursus? det ser da sådan ud, du må ha en forsat god påske. v.h. morkaren.

    SvarSlet