tirsdag den 19. april 2011

Når hjerne flyder over af tanker

Her sidder jeg. En ganske almindelig tirsdag eftermiddag i påskeferien. Jeg burde læse til eksamen, men dagen er igen blevet brugt foran skærmen, hvor jeg har surfet lidt rundt. Jeg har også fået taget billeder af min scrapplads, som efter planen kommer op i morgen. Jeg har været en tur i Panduro efter karton. Men hvad har jeg ellers fået lavet? Intet!
Rent tilfældigt landede jeg på en side med digital scrapbooking kits, og så blev jeg ellers fanget af det igen :-D. Det er noget jeg før har været grebet af. Bruger gerne de lo'er jeg har lavet med digitale kits til skrivebordsbilleder. Men ak og ve... Tiden er der jo ikke til det! Har også gang i en hjemmeside med min kære momse (mors kølenavn :-p), med noget pixelgrafik, men den er gået lidt i stå, da vi begge har en del at se til.
Ud over det, er jeg konstant på jagt efter nye teknikker, og der er så meget jeg gerne vil, uden at have tiden til det :-(. Mit eksamensprojekt i billedkunst ligger inde på spisebordet. Jeg venter bare på, at manden kommer hjem med en gammel avis, så jeg kan gå i gang med at lege med papmachè :-D.
YDERLIGERE! Ja, for her stopper det da ikke :-p! Har jeg lyst til at lave smykker igen. Nogle små armbånd af perler på elastiktråd. De ser ud som om, de er syet sammen. Men har hverken elastiktråd eller nok perler, så det må nok vente lidt ;-). Men hvad så med pixelgrafikken? Det har jeg også  lyst til.
Jeg er vidst lidt rastløs :-). Burde jo sætte mig hen til mit skrivebord og læse. Musikken er jo herpå. Det bare at gå i gang... Men jeg KUNNE jo også, LIIIIGE se den video på youtube... Eller gå igang med et minialbum. Eller lave den lille æske færdig. Eller gå igang med en udfordring. Eller lave noget pixelgrafik. Eller finde billeder på puteren, og lave noget digital scrap. Eller sætte en film på, og lave noget af ovenstående i mens. Jeg kunne også gå ud at tage opvasken. Eller vent. Det har jeg ikke lyst til, så  den stryger vi igen, lol. Måske kunne jeg... Jeg har lyst til det hele. Det eneste jeg ikke har lyst til, er det jeg burde lave. Men jeg er ikke skoletræt, hvis det skulle være indtrykket ;-). Føler mig bare så stresset og presset, at jeg er godt bekymret for mig selv. Så derfor gør jeg det ikke.
Puha, sikken en omgang lol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar