onsdag den 20. april 2011

Min scrappeplads

Tænkte, at når nu min blog var så ny, jeg ville vise, hvor jeg var kreativ ;-).
Det første billede, er mit skrivebord, som det ser ud, når man kigger på det... Ja, hvordan ellers forklare det :-D. Det er ufattelig ryddeligt på billedet, og ser bestemt ikke altid sådan ud ;-). Når der er ryddet og pænt, er det tit også her jeg sidder og læser, da der er et bedre lys her, end i stuen.


Ovenover ses min sætter kasse, som er malet, og "tapeseret" med designark efter en tutorial fra Scrapsisters. Her opbevarer jeg alle mine embossingpulvere, glitterlim, H20, osv. Jeg ville ikke kunne undvære den!

Her er et nærfoto, af mit lille skuffedarius, på den ekstra hylde på mit skrivebord. Begge er fra IKEA. Skuffedariusen malede jeg, så det passede i MINE farver :-). I den har jeg pensler, skabeloner af papir, chalks, og lidt små-dims, jeg ellers ikke ved hvor jeg skal gøre af ;-). Kagestativet er fuld af papirrester, der ville blive væk i mapper, hvis jeg lagde det der. Der er som regel altid noget passende at finde der, hvis man kun skal bruge en lille smule.
Stikdåsen på hylden ligger fast der. Det er let, at sætte varmepistolen til (eller symaskinen;-)) hvis man ikke skal ned og kravle, og sætte forlængerledninger til.

Jeg lider temmelig meget af pladsmangel, selvom kæresten mener, jeg har for meget plads :-D :-P. Jeg har endnu ikke fået anskaffet mig, eller lavet en båndkasse, så de ligger bare i de tå kurve. Kassen bagved, er en gammel fødselsdagsgave fra svoger og svigerinde. Det var impuls fra deres side, og de vidste det var knald eller fald.Det var heldigvis knald, for jeg elsker den! Der står "Junk" på, men pga. pladsmanglen, kan man ikke se det :-(
Vidst nok det sted, der oftest er ryddeligt, selvom det også er der, jeg ligger til side, hvis ting skal tørre osv ;-). Det er også her jeg opbevarer mine færdige kort, og ja, der er tomt ;-). Skabet er fyldt op af gamle hobbyartikler, eller fyldt og fyldt... der er RODET med stort R :-p. Det er alt det, som jeg ikke bruger så tit. Maling, decupage og fimoler, fx.
Jeg har denne lille trådreol (Hip hurra for IKEA :-D), hvor jeg har småting i også. Desuden fungerer den som ekstra bord, og resteplads til større stykker papir og karton. Min scorpal (fødselsdagsgave fra Momse og Papi) har også plads her, når jeg ikke bruger den. Normalt, når jeg ikke sidder ved bordet, står den inden under bordet. Det er stadig muligt at sidde der, uden den står i vejen.
Disse kasser er jeg en smule træt af. Derfor er jeg begyndt, at finde et nyt system, ved bare ikke, om det vil fungerer. Jeg glemmer tit, at jeg har bling liggende, eller noget særligt bånd. Derfor vil jeg have det op ad kasserne, og frem. Desværre kan alt ikke komme frem. Tilgengæld fungerer de også fint, som afsætningsplads ;-).
Et nærbillede af skrivebordet under ekstrahylden, hvor jeg opbevarer blomster (i tinæsken mine svigerforældre havde med hjem til mig fra Frankrig :-)(Småkagerne var meget lækre :-D!)), og en skål med nitter og brads. Et af forsøgene, på at få det ud af kasserne, så jeg husker at bruge det, og kan se hvad jeg har. Det er det samme, med de to soyaskåle, hvor jeg har blingsten. Desværre var der ikke plads til alle farver, så skal have fat på nogen flere. Her bliver der også lagt ting, der ikke er færdige, indtil inspirationen er der igen.

Det var et lille indblik i mit kreative hjørne;-).
I dag sidder jeg og leger med modelling paste :-D. Det er nogle fede effekter, man kan få frem :-). Har ikke prøvet det før, men det kan man blive nød til, når man vil :-). Det er meningen, det skal blive til et minialbum, med masser af tags og lommer. Nu må vi se, hvor godt det bliver, for godt det bliver det, i hvert fald ;-).

2 kommentarer:

  1. Hold da op med ting du har ;)
    Synes altid det er spændene at se hvor i andre scrapper og hvordan i opbevarer jeres ting ;)
    Mit værelse er forholdsvist nyt hvad scrap ting angår, men det alligevel på bloggen og der kommer nye igen idag, så kik endelig forbi, selvom jeg slet ikke har så meget som dig :)

    SvarSlet
  2. Skøn lille plads du har dig ;) Du kunne jo hænge hylder op, og opbevare tingene dér - Skriv udenpå kasser hvad der er i, eller brug glas til de små ting..

    Jeg har heller ikke meget plads, men har fint plads til alle tingene - Har billeder på bloggen, så du kan se..

    Takker for kigget

    SvarSlet