fredag den 6. maj 2011

Den kære eksamenstid....

Har faktisk savnet bloggen. Desværre er tiden i mod mig lige fortiden. Næste uge byder på sidste skoledag, inden læseferien. Jeg slutter fredagen af med den allersidste kemitime nogensinde! Det er så også det eneste, jeg skal have den dag, så selvom det er kemi, er det til at holde ud. Jeg har absolut ingen anelse om, hvad det er der står i div. kemibøger, eller hvad læreren utallige af gange har forsøgt at skære ud i pap, og made os med skeer bagefter. Jeg har bare ikke flair for det fag, så det er  heldigt, det ikke er den vej man skal gå ;-).
Da eksamenslæsningen har sat ind, har jeg heller ikke fået været kreativ på det sidste :-(. Har dog snuset lidt til noget nyt armbåndshalløj, som je ghar leget lidt med, hvis vi sammen har set fjernsyn herhjemme, og min hjerne havde sagt stop for den dag. Men der går noget tid, før hjernen kommer på afspadsering igen :-P. Jeg glæder mig til snart at være færdig, og slappe af efter 2 hårde år. Lider meget af koncentrationsbesvær, og mister meget hurtigt overskudet, så det har ikke altid være lige let, at overkomme nogle-og-trejdive timers undervisning, og mindst 50 timers lektielæsning hver uge. Det er heller ingen hemmelighed, at det også har ført et par "stress-break-downs" med sig. Men så tude rman lidt, og starter forfra ;-). Men andre gør det, så kan og vil jeg også! Jeg kan være pokkers stædig :-P. Tilgengæld synes jeg så også, at jeg har ret til at være stolt. Det har alle, der gennemfører en uddannelse, jeg føler virkelig at jeg har kæmpet, og jeg fortryder ikke et øjeblik, jeg tog "impulsbeslutningen", at melde mig til HF-enkeltfag for to år siden.
Ellers har jeg ikke meget at fortælle. Der kommer sandsynligvis et indlæg i løbet af weekenden, eller i starten af næste uge... Skal bare have lagt billederne ind først ;-).
Nå... Måske skulle jeg komme tilbage til notaterne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar