søndag den 15. maj 2011

Armbånd af HAMA perler

Min svigerinde og jeg, havde i noget tid talt om, at vi ville lære at lave disse armbånd. Tilsidst satte jeg mig for, at tyde tutten fra Panduros hjemmeside, og gik igang. Det var slet ikke så svært, som jeg havde frygtet, tutten var bare lidt forvirrende ;-). I går skulle jeg så lære hende det, og det kom der nu et fint resultat ud af :-). Jeg har dog kun brugt de helt små perler, da jeg synes de er pænest. Med tiden, når eksaminerne er overstået, og jeg måske har lidt flere penge, kunne jeg godt tænke mig at prøve med nogle runde perler i stedet, det kan se virkelig godt ud! Nå, men her er dem jeg, indtil videre, har lavet. Det mindste var det første jeg lavede, og havde taget for lidt elastik. Jeg håber på, at min niece måske kan passe det ;-). Hun var i hvert fald vildt interesseret (eller vildt er måske overdrevet, men hun VAR interesseret ;-) :-)) da hun så de andre i går. Nå. Jeg skrev, men glemte at vise billeder, de kommer nu, lover det :-D!:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar