mandag den 9. maj 2011

Jeg har fået post....

Det er godt nok næsten en ugen siden, men...
Jeg har fået en lille pakke :-). Det er ikke hobby, som det ellers plejer at være, når jeg får pakker. Men hvad er det dog så?
Dette indlæg kan siges, at være lidt i forlængelse af det sidste indlæg ;-). Og hvis det stadig ikke kan gættes, har jeg fået en ny beklædningsgenstand :-D
Den er prøvet, så jeg var sikker på, det var den rigtige størrelse -vores målebånd mangler nemlig lidt af den første centimeter :-).
Der er under to måneder til, jeg er helt færdig, og om 14 dage er den første eksamen overstået, og de skriftlige nærmer sig med meget hastige skridt ;-).
Det er helt vildt, så hurtigt dette år er gået! Jeg synes kun lige, jeg har afsluttet første år, og glædede mig til andet år. Nu glæder jeg mig bare til at blive færdig ;-).
Igår var så aftenen, hvor jeg blev færdig med mit billedkunstprojekt. Eller, det er færdigt, men der er et stort træ på maleriet, jeg k´godt kunne tænke mig, at give noget mere farve. Det er som om, farven ikke dækker rigtig, og det irriterer mig lidt, at der er små helligdage. Jeg nåede desværre ikke at dække det i går, men ved ikke, om jeg kan nå det, inden billedet skal afleveres. Der er jo meget andet der skal læses, og forberedes, og så længe billedet som sådan er færdigt...
Jeg skal nok vise projektet frem, men det bliver ikke i dette indlæg -det er jo godt, at have noget til gode ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar