mandag den 23. maj 2011

Blog candy hos Vibeke

Her sidder jeg så aftenen inden endnu en eksamen, og holder mig en lille blogrundfart;-). Er i gang med et kort til en udfordring, men gik lidt i står, så det må vente lidt.
Så faldt jeg over denne blog. Der er masser af inspiration derinde, og hun laver simpelthen de fineste ting!
Hun har også en blogcandy, en lækker en af slagsen :-):



Hendes blog er helt sikkert et besøg værd ;-). Blog candyen kan findes her;-).

I går var vi til konfirmation, hos min kærestes fætter. Der skulle også laves kort, hvilket jeg jo naturligvis nyder ;-). Men at lave mænd til det andet køn, er jeg altså ikke god til... Der mangler en masse bling, blomster, glitter og lyserøde og lilla farver. Og det er ligesom om, at det er helt forkert... Men fik dog alligevel lavet et, og selvom det ikke er den disciplin jeg mestrer bedst, var jeg ikke skuffet ;-). Men billederne må komme i morgen, når jeg får tændt op, efter eksamen ;-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar