torsdag den 26. maj 2011

Nyt kort :-).

Det er lidt utroligt... Men har på under en uge, lavet hele to kort :-D! ok, det ene var så også en nødvendighed, men det andet, var ren og skær afslapning, for egen fornøjelse :-). Men det er også slut nu, er nok (desværre :-() nød til at læse lidt nu... Men Scrappekammeret havde en udfordring, der satte gang i inspiration, så måtte lave dette kort:



Det er ikke så tit, synes jeg, at jeg laver så lyse kort, men det blev det altså, og det kan jeg faktisk godt lide :-). Udfordringen lød på, at man skulle lave egen dekoration. Jeg valgte, at lave en sommerfugl efter denne tut. Sommerfuglen fik en lille omgang glimmermist, og lidt glimmer. Og så kom der også et par perler på, jeg havde farvet med alcohol ink. Udover sommerfuglen lavede jeg et par blomster af silkepapir, som også fik en omgang glimmermist, og lidt glimmer. Og så har jeg jo fået mit nye "legetøj" i form af alcohol inks :-), og jeg ELSKER det! Derfor skulle de også prøves af, med mit andet nye legetøj, glossy accents ;-). Det kom der altså nogle perler ud af ;-). Doilyen fik en omgang glimmermist i en farve, og en meget, meget lille omgang af en anden. Papirene under stempel og blonder fik også lidt alcohol ink, men har endnu ikke noget blending solution, så det så ikke ud, som det var meningen, men synes det blev fedt, alligevel :-). Stemplet brugt, er fra Stempelbar

Lidt nærbilleder af det hjemmelavet:

Her ses sommer fuglen. Bagved ses det lyse stykke baggrundspapir, farvet med to farver alcohol ink. Det er dette papir, jeg blev mest tilfreds med ;-).


Og her er perlerne af glossy accents, farvet med min nye bedste ven, Hr. alcohol ink :-D.

Et nærbillede af blomsterne på kortet. Det er kun de to grønne, der er hjemmelavet ;-).

Et nærbillede af den udskåret blomst med tekst:

Den har fået et par omgange med to forskellige distress inks, skrevet med sort pen, og skrevet lidt efter med en lyserød glimmerpen.

6 kommentarer:

  1. Neeej hvor fint! Og hvor sjovt at du fandt mig :-) Har kun lige lavet en blog, som du nok kan se... Glæder mig til at se hvad du ellers får lavet :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det er skønt kort - herligt motiv og flot med alle blomsterne..

    SvarSlet
  3. Så flott kort du har laget... Takk for at du deltar i scrappekammeret denne gangen:)

    go´helg
    Angella

    SvarSlet
  4. Super lækkert kort - jeg er vild med de friske farver!

    Tak for kommentaren på min blog! :-)

    SvarSlet
  5. Så søtt kort! Den sommerfuglen din ble kjempeflott! Det samme med papiret med alcohol ink. Stilig.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlet